loading...

آهنگ گلچین

نیستی با عکسات صحبت میکنم😔 نیستی به عکسات مشت پرت میکنم😏 خدا نبینه اون روزی و من تو اتاقی باشم روش نوشته های آی سی یو🖤🥀 گفتی همه شدن فدات میخوام چیکار تورو💔💔 فدایت واسه چیز دیگست هستن دور تو الا

حسین بازدید : 61 یکشنبه 19 خرداد 1398

نیستی با عکسات صحبت میکنم😔

نیستی به عکسات مشت پرت میکنم😏

خدا نبینه اون روزی و من تو اتاقی باشم

روش نوشته های آی سی یو🖤🥀

گفتی همه شدن فدات میخوام چیکار تورو💔💔

فدایت واسه چیز دیگست هستن دور تو

الان داغی نمیفهمی تو بغل اینو اونی

 

بعد میفهمی چقدر صفحه هست پشت سر تو😏💔

به خدا خون راه میندازم اگه برنگرده

ببین لعنتی درد دوریت با من چی کرده

این پسر بیزاره از زندگی بیزاره😔🥀

ولی عشقش با عشق جدیدش الان بیداره

از همه بدم میاد از تو هم بدم میاد        

از خودمم بدم😔

میاد حتی از زندگی بدم میاد😔💔💔







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیستی با عکسات صحبت میکنم دانلود آهنگ نیستی با عکسات صحبت میکنم با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام نیستی با عکسات صحبت میکنم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ نیستی با عکسات صحبت میکنم دانلود آهنگ جدید نیستی با عکسات صحبت میکنم دانلود ریمیکس نیستی با عکسات صحبت میکنم دانلود لینک مستقیم آهنگ نیستی با عکسات صحبت میکنم نیستی با عکسات صحبت میکنم کد آهنگ پیشواز همراه اول نیستی با عکسات صحبت میکنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو