loading...

آهنگ گلچین

  , , متن اهنگ میون عاشقا خارم تو کردی , متن اهنگ وفادار از مرتضی جعفرزاده , متن اهنگ خدایا عاشقی اندازه داره , متن اهنگ خدایا مو دلی گم کرده دارم , متن اهنگ سرم امشب خیال تازه داره از مصط

حسین بازدید : 81 چهارشنبه 05 آذر 1399

 

,

, متن اهنگ میون عاشقا خارم تو کردی

, متن اهنگ وفادار از مرتضی جعفرزاده

, متن اهنگ خدایا عاشقی اندازه داره

, متن اهنگ خدایا مو دلی گم کرده دارم

, متن اهنگ سرم امشب خیال تازه داره از مصطفی ابراهیمی

, متن اهنگ خدایا از سفر یارم نیومد مصطفی ابراهیمی

, متن اهنگ مرتضی جعفرزاده

, متن اهنگ لری خدایا مو دلی گم کرده دارم

, اسیر دردو بیمارم تو کردی







برچسب ها متن اهنگ میون عاشقا خارم تو کردی متن اهنگ وفادار از مرتضی جعفرزاده متن اهنگ خدایا عاشقی اندازه داره متن اهنگ خدایا مو دلی گم کرده دارم متن اهنگ سرم امشب خیال تازه داره از مصطفی ابراهیمی متن اهنگ خدایا از سفر یارم نیومد مصطفی ابراهیمی متن اهنگ مرتضی جعفرزاده متن اهنگ لری خدایا مو دلی گم کرده دارم اسیر دردو بیمارم تو کردی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو