loading...

آهنگ گلچین

نمیخوام دور بشی دیگه از من ما رو چون واسه همدیگه ساختن عشقمو نذارش پای عادت بعد از این خیالت دیگه راحت هرچی شه تو دلم همیشه جاته شیرین ترین صدا صدای خنده هاته ببین چطور دلم واسه تو میره کسی جاتو واسم

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 11 مهر 1398

نمیخوام دور بشی دیگه از من
ما رو چون واسه همدیگه ساختن
عشقمو نذارش پای عادت
بعد از این خیالت دیگه راحت
هرچی شه تو دلم همیشه جاته
شیرین ترین صدا صدای خنده هاته
ببین چطور دلم واسه تو میره
کسی جاتو واسم نمیگیره
دلم همش میکنه هواتو
دوست دارم حالت نگاتو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو
دلم همش میکنه هواتو
حال من خوبه پیش تو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو


من با توام با تو تا ته دنیا
خواب میبینم توی بیداری حالا
مال توام باهام نمونی حتی
یاد توام همیشه و همه جا
زندگیمو فقط پیش تو میخوام
با تو بودن مثه اینه که توی رویام
هرچی خوبه فقط واسه تو میخوام
عشق توئه فقط ته چشام
دلم همش میکنه هواتو
دوست دارم حالت نگاتو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو
دلم همش میکنه هواتو
حال من خوبه پیش تو
نبینمت بده حالم
میشنونم همه جا صداتو

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 

newahang.com







برچسب ها دانلود آهنگ ادوین به نام هوای تو دانلود آهنگ جدید ادوین به نام هوای تو لینک مستقیم کد پیشواز ادوین به نام هوای تو ایرانسل دانلود ریمیکس ادوین به نام هوای تو کد پیشواز ادوین به نام هوای تو همراه اول متن و شعر آهنگ ادوین به نام هوای تو دانلود آهنگ ادوین به نام هوای تو با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو