loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ دورمونن همه,    متن اهنگ شهاب تیام مست و گیجم ریمیکس,    متن آهنگ مست و گیجم ریمیکس,    متن اهنگ مستو گیجم از شهاب تیام, 

حسین بازدید : 118 یکشنبه 27 بهمن 1398


,    متن آهنگ دورمونن همه
,    متن اهنگ شهاب تیام مست و گیجم ریمیکس
,    متن آهنگ مست و گیجم ریمیکس
,    متن اهنگ مستو گیجم از شهاب تیام
,    متن موزیک مست و گیجم شهاب تیام
,    متن آهنگ بی حاشیه شهاب تیام 320
,    ریمیکس اهنگ مست و گیجم منو ازین وسط جمع کن
,    متن آهنگ شهاب تیام بنام مست و گیجم
,    متن مست و گیجم شهاب تیام
,    متن اهنگ
,   

مستو گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی
♩♪♬نباشه
حالِ من خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست حواسم
♩♪♬
نمیدونم کجام اصاً نمیرسه به تو صِدام یه کم بکن نگام آره همونی که من میخوام
توو نگاهت منم منم به خودِ تو زُل زدم حاشیه نمیرم نباشی میمیرم نه نمیشه از تو بگذرم
♩♪♬
نمیخوابیم ما تا که شب صبح شه دیوونه بازی تو باشی جاشه
بگو همرامی حتی توو خوابت چه حالی دارم چقد میخوامت
♩♪♬
مستو گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی نباشه
حالِ من خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست حواسم
♩♪♬
مستو گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی نباشه
حالِ من خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست حواسم
♩♪♬
دورمونن همه تو هم طرز نگاهت بده یکم برام بخند بذار نگاه بکنن همه
آره خودمم همونم خودت میدونی واسه تو می مونم
حاشیه نمیرم نباشی میمیرم نه نمیشه از تو بگذرم
♩♪♬
نمیخوابیم ما تا که شب صبح شه دیوونه بازی تو باشی جاشه
بگو همرامی حتی توو خوابت چه حالی دارم چقد میخوامت
♩♪♬
مستو گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی نباشه
حالِ من خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست حواسم
♩♪♬
مستو گیجم منو از این وسط جمع کن ببرم جایی که هیچ کسی نباشه
حالِ من خوبه هیچ کسو نمیشناسم تو رو میبینم محوِ توست
♩♪♬حواسم







برچسب ها متن آهنگ دورمونن همه متن اهنگ شهاب تیام مست و گیجم ریمیکس متن آهنگ مست و گیجم ریمیکس متن اهنگ مستو گیجم از شهاب تیام متن موزیک مست و گیجم شهاب تیام متن آهنگ بی حاشیه شهاب تیام 320 ریمیکس اهنگ مست و گیجم منو ازین وسط جمع کن متن آهنگ شهاب تیام بنام مست و گیجم متن مست و گیجم شهاب تیام متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو