دانلود آهنگ جدید محسن علیزاده دلم هواتو داره

Download New Music Mohsen Alizadeh Delam Havato Dare

آهنگ محسن علیزاده بنام دلم هواتو داره

دیگه راه نداره دل نداره چاره میدونی اون تویی که دلم هواتو داره

دل هواتو داره تویی تک ستاره قلب بیچاره ی من واسه ی تو بیقراره

ترانه:ـرمان کسایی رودساری+آهنگ:علی عقیلی+تنظیم:هادی کاشکی

دانلود آهنگ جدید محسن علیزاده دلم هواتو داره

 

متن آهنگ دلم هواتو داره از محسن علیزاده

خوب شد که فهمیدی خیلی دوست دارم تا آخرش هستم تنهات نمیذارم

Khoob shod ke fahmidi kheyli doset daram ta akharesh hastam tanhat nemizaram

خوب شد که فهمیدی بد جوری وابستم وقتی پیشم نیستی یه چیزی کم دارم

Khob shod ke fahmidi bad jori vabastam vaghti pisham nisti ye chizi kam daram

از توی چشم من حسم رو پیدا کن امروزمو تازه باز فکر فردا کن

Az toye cheshe man hesam ro peyda kon emroozamo taze baz fekre farda kon

وقتیکه تو هستی دیوونه تر میشم دیوونتو بازم مجنونو شیدا کن

Vaghtike to hasti divoone tar misham divoonato bazam majnono sheya kon

دیگه راه نداره دل نداره چاره میدونی اون تویی که دلم هواتو داره

Dige rah nadare del nadare chare midooni on toyi ke delam havato dare

دل هواتو داره تویی تک ستاره قلب بیچاره ی من واسه ی تو بیقراره

Del havato dare toyi tak setare ghalbe bichareye man vaseye to bu gharare

دیگه راه نداره دل نداره چاره میدونی اون تویی که دلم هواتو داره

Dige rah nadare del nadare chare midooni on toyi ke delam havato dare

دل هواتو داره تویی تک ستاره قلب بیچاره ی من واسه ی تو بیقراره

Del havato dare toyi tak setare ghalbe bichareye man vaseye to bu gharare

ترانه آهنگ دلم هواتو داره از محسن علیزاده

حالا کنار تو آروم شده قلبم باید که مثل من عاشق بشی کم کم

Hala kenare to aroom shode ghalbam bayad ke mesle man ashegh beshi kam kam

خوبه که فهمیدی دنیامی دیوونه جایی که نیستی تو واسم یه زندونه

Khobe ke fahmidi donyami divoone jayi ke nisti to vasam ye zendoone

سادست نگاه تو میخندی جذابه ماه توی چشمای تو آسوده میخوابه

Sadast negahe to mikhandi jazabe mahe toye cheshmaye to asode mikhabe

بذار که عطر تو بو کنه حسم رو پیش همه مردم رو کنه دستم رو

Bezar ke atre to bo kone hesam ro pishe hame mardom ro kone ro

دیگه راه نداره دل نداره چاره میدونی اون تویی که دلم هواتو داره

Dige rah nadare del nadare chare midooni on toyi ke delam havato dare

دل هواتو داره تویی تک ستاره قلب بیچاره ی من واسه ی تو بیقراره

Del havato dare toyi tak setare ghalbe bichareye man vaseye to bu gharare

دیگه راه نداره دل نداره چاره میدونی اون تویی که دلم هواتو داره

Dige rah nadare del nadare chare midooni on toyi ke delam havato dare

دل هواتو داره تویی تک ستاره قلب بیچاره ی من واسه ی تو بیقراره

Del havato dare toyi tak setare ghalbe bichareye man vaseye to bu gharare