دانلود آهنگ غلامحسین بنان بیا ساقی

Download Music Gholam Hosein Banan Biya Saghi

آهنگ غلامحسین بنان بنام بیا ساقی

بیــا ای ســـاقی زهجـــرت گله دارم

جدا از رویت ز تار مویت به پا سلسله دارم

دانلود آهنگ غلامحسین بنان بیا ساقی

 

متن آهنگ بیا ساقی از غلامحسین بنان

بیــا ای ســـاقی زهجـــرت، گله دارم

جدا از رویت،ز تار مویت، به پا سلسله دارم

ز خـــاکستـــر من بـــوی محـبت می آید

ز خنــدیدن گل نــــغمة حــسرت می آید

ز شب تا به سحـــر،شمع وجودم گر سوزد

نه پـــروانة من ،بر سر غیــــــرت می آید

تویـــی فتنه و من فتنه بر آن چـشم سیاهم

بـــلایی تـــو و من،غیــر بلا از تـو نخواهم

پـــناهم ندهد او ز چه در ســـــایة زلـفش

panaham nadahad u ze che dar saye zolfash

خـــدایا تو پــناهیّ و الــــهی ،تــو گـواهم

khodaya to panahi o elahi to govaham

ترانه آهنگ بیا ساقی از غلامحسین بنان

تویـــی فتنه و من فتنه بر آن چـشم سیاهم

بـــلایی تـــو و من،غیــر بلا از تـو نخواهم

پـــناهم ندهد او ز چه در ســـــایة زلـفش

panaham nadahad u ze che dar saye zolfash

خـــدایا تو پــناهیّ و الــــهی ،تــو گـواهم

khodaya to panahi o elahi to govaham