loading...

آهنگ گلچین

من شاعر چشمای توام مال توام یار سر مست و پریشان توام مال توام یار یک شهر مرا دیده که افسار دلم را بسپرده به دستان توام مال توام یار با خنده تو نرخ شکر کم شد و کم شد نزری دل از خنده تو غم شدئ و غم

حسین بازدید : 23 سه شنبه 21 مرداد 1399

من شاعر چشمای توام مال توام یار
سر مست و پریشان توام مال توام یار

یک شهر مرا دیده که افسار دلم را
بسپرده به دستان توام مال توام یار

با خنده تو نرخ شکر کم شد و کم شد
نزری دل از خنده تو غم شدئ و غم شد

آن ماه که میگفت که زیبار از اونی
با دیدن رویت کمرش خم شدو خم شد

من پیش تو از عاشقی و عشق فزونم
پیش همه پیداست که من غرق جنونم

هرچند بکوشم به نهان کردن این عشق
رخساره خبر میدهد از سر درونم

در فکر منی یکسره در گشت و گذاری
خوبان جهان هیچ و تو یاری و نگاری

من غیر تو عشقی به دلم نیست که جانا
خوبان جهان هرچه که دارن تو داری

تکست آهنگ گیسو پیوند

گیسوی تو یک دفتر پر شعر و ترانه
چشمان تو عاشق کش معروف زمانه

یکبار در این خانه زدی شانه یرت را
صد مرتبه دل برده ای از شانه و خانه

من پیش تو از عاشقی و عشق فزونم
پیش همه پیداست که من غرق جنونم

هرچند بکوشم به نهان کردن این عشق
رخساره خبر میدهد از سر درونم

در فکر منی یکسره در گشت و گذاری
خوبان جهان هیچ و تو یاری و نگاری

من غیر تو عشقی به دلم نیست که جانا
خوبان جهان هرچه که دارن تو داری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو