loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده بهمراه متن,آکورد آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود آهنگ جدید این

حسین بازدید : 37 یکشنبه 20 مرداد 1398

دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده بهمراه متن,آکورد آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود آهنگ جدید اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود آهنگ زیبای اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود اهنگ ,متن آهنگ,تکست آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,شعر آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,کد آهنگ پیشواز اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ایرانسل,کد آهنگ پیشواز اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,دانلود آهنگ mp3 اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,کد آهنگ پیشواز اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده همراه اول,متن آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ,

 

 

اینجوری که من آخه دلمو دادم برا تو اینجوری دلم داره هی میکنه هواتو
عاشقت شدم کسی ام نمیاد به جا تو توی دل من آخه حک شد اون چشاتو
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
++++++++++++++

بگه هر کی هر چی تو فقط دلبر منی دستی دستی دیدی اومدی دلو ببری
خاصی واسم آخه میدونم از همه سری
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه
کوک کوکه حالم آخه عشقه تو دست و بالم دل تو رو میخواد میگن شده خوش به حالم
شوخی که ندارم عشق شوخی سرش نمیشه جوری تورو میخوام هیشکی باورش نمیشه

http://sakhamusic.ir

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده بهمراه متن آکورد آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده دانلود آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده دانلود آهنگ جدید اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده دانلود آهنگ زیبای اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده دانلود اهنگ متن آهنگ تکست آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده شعر آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده کد آهنگ پیشواز اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده ایرانسل کد آهنگ پیشواز اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده دانلود آهنگ mp3 اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده کد آهنگ پیشواز اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده همراه اول متن آهنگ اینجوری که من دلمو دادم برا تو سینا درخشنده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو