loading...

آهنگ گلچین

تو چشم تو یه حادثه است که از ستاره سرتره نجابتی تو چشماته که آبرومو می خره خاطره هام مال خودم ،تموم شعرم مال تو اگه بری تو قصه ها بازم میام سراغ تو واسه چشمات پرشعرم ،تو دلیل قصه ه

حسین بازدید : 81 پنجشنبه 31 خرداد 1397

تو چشم تو یه حادثه است 

که از ستاره سرتره 

نجابتی تو چشماته که آبرومو می خره 

خاطره هام مال خودم ،تموم شعرم مال تو 

اگه بری تو قصه ها بازم میام سراغ تو



واسه چشمات پرشعرم ،تو دلیل قصه هامی 

هر نفس همنفس تو ،مثل غم توی صدامی 

نازکَم از تو نوشتم ،گل من ،ترانه ای تو 

مثل تنهایی عاشق ،پرعاشقانه ای تو 

منو ببر به شهر عشق ،گلایه هاتو خط بزن تا آرزوی آخرین 

اگه پر از مصیبتی ،غماتو هدیه کن به من، تا آبرومو می خری 

یه نیمه جون زخمیم بیابیا نفس بده ،نفس تویی ،هوا تویی 

داغ چشاتو واکنو و ستاره ها مو پس بده ،که مالک صدام تویی 

واسه چشمات پرشعرم ،تو دلیل قصه هامی 

هر نفس همنفس تو ،مثل غم توی صدامی 

نازکم از تو نوشتم ،گل من ترانه ای تو 

مثل تنهایی عاشق ،پرعاشقانه ای تو

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو