loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ عاشق طوری نادر افشار Lyrics Music Nader Afshar Ashegh Tori ترانه و شعر آهنگ عاشق طوری نادر افشار دنیا ندیده مثل ما دوتا رو به تو ثابت میکنم این عشقُ ادعا رو پر کرده عطره خوش بوت هوار

حسین بازدید : 7 یکشنبه 05 بهمن 1399

متن آهنگ عاشق طوری نادر افشار

Lyrics Music Nader Afshar Ashegh Tori

متن آهنگ عاشق طوری نادر افشار

ترانه و شعر آهنگ عاشق طوری نادر افشار

دنیا ندیده مثل ما دوتا رو
به تو ثابت میکنم این عشقُ ادعا رو

پر کرده عطره خوش بوت هوارو
تو میشوری میبری همه تلخی ها

نفسمی بند نیا بدون لبخند نیا
زود فوری تو رو میخامتو عاشق طوری تو رو میخامت

عاشقی این روزا مد ولی کی مثل من شده
اینجور که بمونه بمیره بات به سیم آخر بزنه برات

تکست آهنگ عاشق طوری نادر افشار

تو یه خواب قشنگی با من حیفه بجنگی
کی آخه مثل من از هر طرف به تو میرسه خدایش

از چشات به من سهمی نمیدی نمیفهمی
میخامت اره به چشات اخه نمیاد که بیرحمی

نفسمی بند نیا بدون لبخند نیا
زود فوری تو رو میخامتو عاشق طوری تو رو میخامت

عاشقی این روزا مد ولی کی مثل من شده
اینجور که بمونه بمیره بات به سیم آخر بزنه برات

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو