loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از گروه دکور بنام با تو دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ تنظیم : پیمان انوری پور / میکس و مسترینگ : آ

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ گروه دکور بنام با تو

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از گروه دکور بنام با تو

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

تنظیم : پیمان انوری پور / میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

متن آهنگ با تو از گروه دکور

Download Song By group Dkr -  Ba To

***

به دلم چی گفتی ، که هوات مَستم کرد

این همه آرامش پاک وابستم کرد

تو قرارم بودی ، تو کنارم بودی

از قرارت معلوم ، بی قرارم بودی

به تو دل دادم تا زندگی زیبا شد

روی لبهام خنده ، بی هوا پیدا شد

خودتم میدونی از تو دارم سهمی

از چشمام میخونی ، حرفمو میفهمی

با تو صحبت کردم به جهان می اَرزه

تا تو چیزی میگی دل من میلرزه

دل من میلرزه ، دل من میمیره

تا تو چیزی میگی نفسم میگیره

با تو صحبت کردم به جهان می اَرزه

تا تو چیزی میگی دل من میلرزه

دل من میلرزه ، دل من میمیره

تا تو چیزی میگی نفسم میگیره

تکست آهنگ با تو از گروه دکور

زندگی هر لحظش با تو دنیا داره

قدمات خانومم رو چشام جا داره

تو فقط حرف بزن وقتی هستی پیشم

هر چقدر ناز کنی بیشتر عاشق میشم

با تو صحبت کردم به جهان می اَرزه

تا تو چیزی میگی دل من میلرزه

دل من میلرزه ، دل من میمیره

تا تو چیزی میگی نفسم میگیره

با تو صحبت کردم به جهان می اَرزه

تا تو چیزی میگی دل من میلرزه

دل من میلرزه ، دل من میمیره

تا تو چیزی میگی نفسم میگیره

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.22MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :2.93MB  

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو