loading...

آهنگ گلچین

  دانلود آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی دل از ما میبَرد دائم نگاری که تو باشی جهان خلاصه ست به کناری که تو باشی برایت به جز عشق چه شعری بسرایم که از شوقِ تو ای عشق غم از دل بزدایم من برایت بیقرا

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 27 تیر 1398

 

دانلود آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی

دل از ما میبَرد دائم نگاری که تو باشی
جهان خلاصه ست به کناری که تو باشی
برایت به جز عشق چه شعری بسرایم
که از شوقِ تو ای عشق غم از دل بزدایم

من برایت بیقرارم فدایت هرچه دارم
چه حالی بهتر از این که باشی در کنارم
بخند آرام جانم چه کردی مهربانم
که جاری میشود اسم تو دائم بر زبانم

تکست آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی

 

 


عاشق منم باور کن ای جان فقط لب تر کن
با خنده هایت جانا حال منو بهتر کن
شیرین شهر آشوبم تا با تو هستم خوبم
تنها تویی محبوبم ای جان

من برایت بیقرارم فدایت هرچه دارم
چه حالی بهتر از این که باشی در کنارم
بخند آرام جانم چه کردی مهربانم
که جاری میشود اسم تو دائم بر زبانم

 

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یغماییبه نام شهر آشوب
Download NewSong By Mehdi Yaghmaei Called shahr ashoob

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.22 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.58 مگابایت)

 

منبع - بالموزیک

 







برچسب ها دانلود آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی با لینک مستقیم کد آهنگ پیشواز شهر آشوب از مهدی یغمایی همراه اول دانلود ریمیکس شهر آشوب از مهدی یغمایی دانلود آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی کد آهنگ پیشواز شهر آشوب از مهدی یغمایی ایرانسل دانلود آهنگ جدید شهر آشوب از مهدی یغمایی دانلود آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی با کیفیت 320 متن آهنگ شهر آشوب از مهدی یغمایی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو