loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دیگه دیره کیارش غربا kiarash ghoraba - dige dire     بت گفتم بری دیگه راه برگشت نی ولی دلت دیگه مال یکی دیگه شده دیگه دیره اینروزا هر کی رو میبینم شبیته از کی تا حالا ما

حسین بازدید : 344 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399

دانلود آهنگ دیگه دیره کیارش غربا

kiarash ghoraba - dige dire

 

 

بت گفتم بری دیگه راه برگشت نی

ولی دلت دیگه مال یکی دیگه شده دیگه دیره

اینروزا هر کی رو میبینم شبیته

از کی تا حالا ما شدیم غریبه

چشای کی واست شب تا صبح بیداره


لعنت به بارون که نیستیو میباره

دیگه واسم غریبه ای تو زندگیم جای غریبه نیست

از ما دل کندی مال اونا شدی

دیگه چیزی نگو یه کلمه هیس

 

دانلود







برچسب ها kiarash ghoraba dige dire دانلود آهنگ دیگه دیره کیارش غربا و علی پیروزی دیگه دیره کیارش غربا دانلود آهنگ غریبه کیارش غربا دانلود آهنگ دیگه دیره کیارش قربا دانلود آهنگ کیارش غربا بنام دیگه دیره دانلود آهنگ جدید کیارش غربا بنام دیگه دیره دانلود آهنگ کیارش غربا بنام غریبه بت گفتم بری دیگه راه برگشت نی دانلود آهنگ بت گفتم بری دیگه راه برگشت نی کیارش غربا دانلود آهنگ بت گفتم بری دیگه راه برگشت نی ولی دلت دیگه مال یکی دیگه شده دیگه دیره اینروزا هر کی رو میبینم شبیته از کی تا حالا ما شدیم غریبه چشای کی واست شب تا صبح بیداره لعنت به بارون که نیستیو میباره دیگه واسم غریبه ای تو زندگیم جای غریبه نیست از ما دل کندی مال اونا شدی دیگه چیزی نگو یه کلمه هیس دانلود آهنگ دیگه واسم غریبه ای تو زندگیم جای غریبه نیست کیارش غربا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو