loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ روی قبرم بنویسید,    اهنگ سر قبرم گریه نکن,    روی قبرم بنویسید به یک خط درشت,    متن اهنگ روی سنگ قبرم بنویس ایمان غلامی,&nbs

حسین بازدید : 209 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ روی قبرم بنویسید
,    اهنگ سر قبرم گریه نکن
,    روی قبرم بنویسید به یک خط درشت
,    متن اهنگ روی سنگ قبرم بنویس ایمان غلامی
,    اهنگ سر قبرم گل لاله بکارید
,    متن اهنگ سر قبرم گل لاله بکارید
,    اهنگ وقتی مردم روی سنگ قبرم ننویسید کی بودم
,    متن اهنگ سر قبرم نیا
,    متن اهنگ وقتی مردم روی قبرم ننویسید کی بودم
,    سر قبرم گل لاله بکارید که من خیری ندیدم از جوانی
,    متن آهنگ
,   

متن اهنگ ایمان غلامی روی قبرم بنویسین

روی قبرم بنویسین ک دیگه طاقت نیاورد
بنویس دیوونه بود عشقش
رفت و اونم از غصه مُرد
روی قبرم بنویسین گریه ها امونش و دیگه بریدن
مردم زمونه می خندیدن وقتی اشکام و رو گونه هام می دیدن
روی قبرم بنویسین
ک دیگه طاقت نیاورد
بنویس دیوونه بود عشقش رفت و اونم از غصه ها مُرد
روی قبرم بنویسین گریه ها
امونش و دیگه بریدن
مردم زمونه می خندیدن وقتی اشکام و
رو گونه هام می دیدن
ها ها ها ها ها ها ها ها ها
روی قبرم بنویسین ک دیگه طاقت نیاورد
بنویس دیوونه بود عشقش
رفت و اونم از غصه مُرد
روی قبرم بنویسین گریه ها امونش و دیگه بریدن
مردم زمونه می خندیدن وقتی اشکام و رو گونه هام می دیدن
روی قبرم بنویسین
ک دیگه طاقت نیاورد
بنویس دیوونه بود عشقش رفت و اونم از غصه ها مُرد
روی قبرم بنویسین گریه ها
امونش و دیگه بریدن
مردم زمونه می خندیدن وقتی اشکام و
رو گونه هام می دیدن

 








برچسب ها متن آهنگ روی قبرم بنویسید اهنگ سر قبرم گریه نکن روی قبرم بنویسید به یک خط درشت متن اهنگ روی سنگ قبرم بنویس ایمان غلامی اهنگ سر قبرم گل لاله بکارید متن اهنگ سر قبرم گل لاله بکارید اهنگ وقتی مردم روی سنگ قبرم ننویسید کی بودم متن اهنگ سر قبرم نیا متن اهنگ وقتی مردم روی قبرم ننویسید کی بودم سر قبرم گل لاله بکارید که من خیری ندیدم از جوانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو