loading...

آهنگ گلچین

من جلد تو هستم بر بام تو هستم تو شمس منی من خورشید پرستم مغرب همه اندوه اندوه غروب ات ای قبله مشرق ثنا گوی تو هستم ای نای گلویت همچون نی داوود حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم گنجشک گلویم شرح است

حسین بازدید : 39 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399

من جلد تو هستم بر بام تو هستم

تو شمس منی من خورشید پرستم

مغرب همه اندوه اندوه غروب ات

ای قبله مشرق ثنا گوی تو هستم

ای نای گلویت همچون نی داوود

حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم

گنجشک گلویم شرح است چو منصور

بر دار تو هستم غربال تو هستم


بر دار تو هستم غربال تو هستم

حیران تو گردد آن کس که بدیدت

آن دم چو برفتی صدبار شهیدت

میسوزم و نالم چون آتش نمرود

دانلود آهنگ ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست از محسن چاوشی

بازای گلستان بر داغ عبدیت

ای طاق ثریا طاقت بنمانده ست

مارا بستاند این ولوله بازار

ای از سر لطفش خوش در تو دمیده

هر دم که تو خواندیم انگار نه انگار

انگار نه انگار…

ای سرمه کشیده روز و شب مارا

ای سرو بریده نشناخته ما را

پایان بده جانا این آمد و شد را

راحت کن و بستان این خوف و رجا را

این خوف و رجا را…

ای نای گلویت همچون نی داوود

حکم آنچه تو گویی من لال تو هستم

گنجشک گلویم شرح است چو منصور

بر دار تو هستم غربال تو هستم

بر دار تو هستم غربال تو هستم

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو