loading...

آهنگ گلچین

امشب شب استو شب استو سحر نداره یار از دل ما دل ما خبر نداره یار حریرم حریرم دختر دهاتی ناز داره دو چشماش دو چشماش دختر دهاتی عزیز حالت چطوره حال اهوالت چطوره ای بی وفا کمتر بزار سر به سر من ای ب

حسین بازدید : 67 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399


امشب شب استو شب استو سحر نداره

یار از دل ما دل ما خبر نداره

یار حریرم حریرم دختر دهاتی

ناز داره دو چشماش دو چشماش دختر دهاتی

عزیز حالت چطوره حال اهوالت چطوره

ای بی وفا کمتر بزار سر به سر من

ای بی بلا کمتر بیا دورو بر من

دل اهل جنگ نیست زبرو زرنگ نیست


دل اهل جنگ نیست زبرو زرنگ نیست

وای چرا همچین میشم من

کجو کوله میشم من مثل حوله میشم من

بس که قر میدی تو چجوری میشم من

بس که قر میدی تو که اجوری میشم من

داش داش داش داش داش منم من

چاقو زنجیر هفتیر کشم من

دانلود آهنگ با کیفیت


دانلود آهنگ عزیز حالت چطوره (حال اهوالت چطوره) از سعید قدسی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو