loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ این درد بی درمان,    ترجمه آهنگ درد بی دردی داماهی,    معنی متن آهنگ درد بی دردی داماهی,    دانلود اهنگ درد بی دردی, &

حسین بازدید : 75 سه شنبه 21 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ این درد بی درمان
,    ترجمه آهنگ درد بی دردی داماهی
,    معنی متن آهنگ درد بی دردی داماهی
,    دانلود اهنگ درد بی دردی
,    معنی آهنگ درد بی دردی داماهی
,    اکورد اهنگ درد بی دردی
,    درد بی دردی رضا کولغانی
,    درد بی دردی ابراهیم منصفی
,    متن درد بی دردی داماهی

 

دلم گتشن از ای روزگار نامردی

یکی از غصه نمردن یکی از درد بی دردی

دلم گتشن از ای روزن سیاه مث شوو

نه جرات امهه وا بیداری و نه زهره خوو

خووم پر از گرازن و کراسن پر از گریخ و عذاب

سراب هر چه که دیدم صبا همیشه سراب

خووم پر از گرازن و کراسن پر از گریخ و عذاب

سراب هر چه که دیدم صبا همیشه سراب

دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم ای دلم ای دلم

دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم ای دلم ای دلم

 

 دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم دلم ای دلم ای دلم

دلم هماوه که ای چشمونت تکون ایخا غزل ترین غزلم تخت آسمون ایخا

دلم هماوه که ای چشمونت تکون ایخا غزل ترین غزلم تخت آسمون ایخا

دلم چنون گتشن از ای عمر تلخ و بی حاصل

اگم خوشا هما که نه احساس ایهه نه جون و نه دل

دلم چنون گتشن از ای عمر تلخ و بی حاصل

اگم خوشا هما که نه احساس ایهه نه جون و نه دل

خووم پر از گرازن و کراسن پر از گریخ و عذاب

سراب هر چه که دیدم صبا همیشه سراب

خووم پر از گرازن و کراسن پر از گریخ و عذاب

سراب هر چه که دیدم صبا همیشه سراب

http://next1.ir


Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ این درد بی درمان ترجمه آهنگ درد بی دردی داماهی معنی متن آهنگ درد بی دردی داماهی دانلود اهنگ درد بی دردی معنی آهنگ درد بی دردی داماهی اکورد اهنگ درد بی دردی درد بی دردی رضا کولغانی درد بی دردی ابراهیم منصفی متن درد بی دردی داماهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو