loading...

آهنگ گلچین

♪♪♫♫♪♪♯به عشق دیدنت من دیوونه♫نشستم روی پله های خونه♫امیدوارم تا وقتی برمیگردی♫نفس کشیدنو یادم بمونه♫تو خونه وقتی دلتنگ تو میشم♫سراغ عکسای قدیمی میرم♫یکی یکی میبوسم عکسامونو♫تورو میبینمت آتیش میگیرم♫ص

حسین بازدید : 30 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399


♪♪♫♫♪♪♯

به عشق دیدنت من دیوونه♫
نشستم روی پله های خونه♫
امیدوارم تا وقتی برمیگردی♫
نفس کشیدنو یادم بمونه♫
تو خونه وقتی دلتنگ تو میشم♫
سراغ عکسای قدیمی میرم♫
یکی یکی میبوسم عکسامونو♫
تورو میبینمت آتیش میگیرم♫
صبوری کردم این سالا که رفتی♫

شاید برم دیگه حالا که رفتی♫
چه قولایی که دادی عاشقونه♫
چه حرفا که باید و نگفتی♫
صبوری کردم این سال ها که رفتی♫
شاید برم دیگه حالا که رفتی♫
چه قول هایی که دادی عاشقونه♫
چه حرفا که باید گفت ♫
تازگیا خلوت این خونه رو دیدی ♫
مثل من این شبا رو تنهایی کشیدی ♫
اما تو این خونه پر از امید بودم♫
پیش خودت نگفتی من دلم بگیره♫
پیش خودت نگفتی تنهایی بمیره♫
از پیش من رفتی گرفتی دست اونو♫
قلب تو از من واسه ی همیشه سیره♫
صبوری کردم این سالها که رفتی♫
شاید برم دیگه حالا که رفتی♫
چه قولهایی که دادی عاشقونه♫
چه حرفا که باید و نگفتی♫








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو