loading...

آهنگ گلچین

 می خواستم بهت بگم چقدر پریشونمدیدم خود خواهیه ، دیدم نمی تونمتحمل می کنم بی تو به هر سختیبه شرطی که بدونم شاد و خوشبختیبه شرطی که بدونم شاد و خوشبختیبه شرطی بشنوم دنیات آرومه که دوسش داری ، از

حسین بازدید : 29 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399


 

می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم

دیدم خود خواهیه ، دیدم نمی تونم

تحمل می کنم بی تو به هر سختی

به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

به شرطی بشنوم دنیات آرومه


که دوسش داری ، از چشم هات معلومه

یکی اونجاست شبیه من ، یک دیوونه

که بیشتر از خودم ، قدر تو رو می دونه

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم

تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن

تازه می فهمم ، تازه می فهمم

تو رو می خوام ، تموم زندگیم اینه

دارم می رم ، ته دیوونگیم اینه

نمی رسه به تو حتی صدای من

تو خوشبختی ، همین بسه برای من

تو خوشبختی ، همین بسه برای من

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم

تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن

تازه می فهمم ، تازه می فهمم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو