loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ چه ساده,    خواننده اهنگ ساده,    آهنگ چه ساده ماهان بهرام خان,    آکورد آهنگ چه ساده ماهان بهرام خان,    متن ا

حسین بازدید : 51 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ چه ساده
,    خواننده اهنگ ساده
,    آهنگ چه ساده ماهان بهرام خان
,    آکورد آهنگ چه ساده ماهان بهرام خان
,    متن اهنگ bdell
,    متن اهنگ بیدل
,    متن اهنگ بیدل بی تو
,    متن اهنگ اشتباه از بیدل
,    متن اهنگ چی شد بیدل
,    اهنگ ساده با گیتار
,    متن آهنگ
,   


فقط به جرم عاشقی عمرم رو از دست دادم
اما بجای هردومون تقاصش رو پس دادم
این رسم عاشقی نبود تو سختیا جا بزنی
دلم همش بهم می گفت یه روزی حرمت میشکنی
تنها شدم چه ساده تنها به یک اشاره
جای صبوری کردن عاشق شدی دوباره
هنوز برام سواله راسته یا نه خیاله
کاشکی چشام نمی دید که باورش محاله
احساس غربت میکنم از این زمونه دلخورم
تنها عزیزم رو باید به خاطراتم بسپرم
این رسم عاشقی نبود.تو سختیا جا بزنی
دلم همش بهم می گفت یه روزی حرمت میشکنی
تنها شدم چه ساده
هنوز برام سواله راسته یا نه خیاله
کاشکی چشام نمی دید که باورش محاله








برچسب ها متن آهنگ چه ساده خواننده اهنگ ساده آهنگ چه ساده ماهان بهرام خان آکورد آهنگ چه ساده ماهان بهرام خان متن اهنگ bdell متن اهنگ بیدل متن اهنگ بیدل بی تو متن اهنگ اشتباه از بیدل متن اهنگ چی شد بیدل اهنگ ساده با گیتار متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو