loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده دلم گرفت,    دانلود اهنگ Mp3 های معین رضازاده,    اهنگ Mp3های معین رضازاده,    اهنگ Mp3 معین رضازاده بی تو

حسین بازدید : 169 چهارشنبه 25 دی 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده دلم گرفت
,    دانلود اهنگ Mp3 های معین رضازاده
,    اهنگ Mp3های معین رضازاده
,    اهنگ Mp3 معین رضازاده بی تو
,    دلم گرفت بارفتنت بازگریم گرفت
,    دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده ببخشید
,    دانلود آهنگ Mp3 معین رضازاده بی تو
,    دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده درگیر این خوابم
,    معین رضا زاده بی تو
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

متن آهنگ معین رضا زاده گلایه

 

دلم گرفت با تو رفتنت با رفتنت باز گریم گرفت

چه حالیه نبود تو به یاد تو بغضم گرفت

یبار دیگه بگو دلت برام تنگ میشه عزیزم

بگو دلت به یادمه بگو نذار که اشک بریزم

دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه بهش

چرا نموند کنار من یه حسی میگفت داری میشی سرد

ازت دلم گلایه داشت تموم عالم شاکین ازت

خدایی من نمیتونم چجوری سالم بگذرم ازت

♫♫♫

چشای خیس صدای اون تو فکرمن خاطرات

یه جوریم یه جوری بدون …

دلم پره ازت ولی کاش آسون عاشقم بشی

نمیتونم عزیزم نمیشه که از من دور بشی

دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه بهش

چرا نموند کنار من یه حسی میگفت داری میشی سرد

ازت دلم گلایه داشت تموم عالم شاکین ازت

خدایی من نمیتونم چجوری سالم بگذرم ازت

دلم گرفت خدا ببین چشای بستم راضیه بهش

چرا نموند کنار من یه حسی میگفت داری میشی سرد

ازت دلم گلایه داشت تموم عالم شاکین ازت

خدایی من نمیتونم چجوری سالم بگذرم ازت

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده دلم گرفت دانلود اهنگ Mp3 های معین رضازاده اهنگ Mp3های معین رضازاده اهنگ Mp3 معین رضازاده بی تو دلم گرفت بارفتنت بازگریم گرفت دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده ببخشید دانلود آهنگ Mp3 معین رضازاده بی تو دانلود اهنگ Mp3 معین رضازاده درگیر این خوابم معین رضا زاده بی تو دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو