loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 1,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2,    متن ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی,    متن اهنگ ایمان غلامی شنیدم ازعش

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 14 فروردین 1399


,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 1
,    متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2
,    متن ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی
,    متن اهنگ ایمان غلامی شنیدم ازعشق من رونده شدی
,    آهنگ شنیدم با یکی دیگه هستی 1
,    ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگ هستی
,    شنیدم با یکی دیگه هستی قدیمی
,    اهنگ پس دل من چی ریمیکس
,    شنیدم با یکی دیگه هستی به جامن دل به غریبه بستی
,    متن آهنگ


شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

شنیدم از عشق من رونده شدی دوباره اونکه کم آورده تویی

شنیدم عکسش تو قاب خونته هرجا میری هرجا میری دیوونته

آهنگ شنیدم از ایمان غلامی

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

آهنگ شنیدم از ایمان غلامی

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

برو اما بدون بی تو می میرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

آهنگ شنیدم از ایمان غلامی

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

چاره ندارم باید جداشم








برچسب ها متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 1 متن آهنگ ایمان غلامی شنیدم 2 متن ریمیکس اهنگ شنیدم ایمان غلامی متن اهنگ ایمان غلامی شنیدم ازعشق من رونده شدی آهنگ شنیدم با یکی دیگه هستی 1 ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگ هستی شنیدم با یکی دیگه هستی قدیمی اهنگ پس دل من چی ریمیکس شنیدم با یکی دیگه هستی به جامن دل به غریبه بستی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو