loading...

آهنگ گلچین

,    ,    ,    دانلود اهنگ mp3 واسه کی دروغ میبافی,    دانلود آهنگ mp3 ریمیکس بچه فرزاد فرزین,    دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرزین

حسین بازدید : 117 جمعه 04 بهمن 1398


,   

,   
,    دانلود اهنگ mp3 واسه کی دروغ میبافی
,    دانلود آهنگ mp3 ریمیکس بچه فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرزین بچه من با تو زندگی بردم
,    دانلود اهنگ mp3 بچه فرزاد فرزین لینک مستقیم
,    متن آهنگ mp3 بچه فرزاد فرزین
,    دانلود آلبوم شلیک فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرزین
,    فرزند فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرزین مانکن
,    دانلود آهنگ mp3
,   

 

 

 

بچه من با تو زندگی کردم
هر دو تامون مثل یه کوه یخیم
همه چی بین ما دوتا سرده
به دلت شک نکن عزیز دلم
دیگه اون عشق بر نمی گرده
خودتم باورت نمیشه ولی
بی منم میشه قصه رو سر کرد
وقتی عادت کنی به تنهایی
خیلی چیزا رو میشه باور کرد
هی نگو با تو من عوض میشم
نگو میشه به عشق برگردم
جلوی کی دروغ می بافی
بچه من با تو زندگی کردم

 

دانلود آهنگ با کيفيت 320 + کلیک کنید







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 واسه کی دروغ میبافی دانلود آهنگ mp3 ریمیکس بچه فرزاد فرزین دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرزین بچه من با تو زندگی بردم دانلود اهنگ mp3 بچه فرزاد فرزین لینک مستقیم متن آهنگ mp3 بچه فرزاد فرزین دانلود آلبوم شلیک فرزاد فرزین دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرزین فرزند فرزاد فرزین دانلود اهنگ mp3 فرزاد فرزین مانکن دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو