loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ همچو بارانی که شوید,    همچو بارانی که شوید جسم خاک علیرضا قربانی,    متن آهنگ عاشقانه معین 320,    متن آهنگ ای مرا با شور شعر

حسین بازدید : 25 پنجشنبه 14 فروردین 1399


,    متن آهنگ همچو بارانی که شوید
,    همچو بارانی که شوید جسم خاک علیرضا قربانی
,    متن آهنگ عاشقانه معین 320
,    متن آهنگ ای مرا با شور شعر آمیخته از معین
,    لاجرم شعرم به آتش سوختی معین
,    متن آهنگ ای شب از رویای تو رنگین شده علیرضا قربانی
,    ای شب از رویای تو رنگین شده محمد نوری
,    ای مرا با شور شعر آمیخته قربانی
,    ای شب از رویای تو رنگین شده با صدای علیرضا قربانی
,    متن آهنگ
,   


ای شب از رویای تو رنگین شده سینه از عطر تو هم سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش شادیم بخشیده از اندوه بیش
همچو بارانی که شوید جسم خاک هستی ام ز آلودگی ها کرده پاک
ای طپش های تن سوزان من آتشی در سایه مژگان من


ای مرا با شور شعر آمیخته این همه آتش به شعرم ریخته
چون تب عشقم چنین افروختی لاجرم شعرم به آتش سوختی
ای دو چشمانت چمنزاران من داغ چشمت خورده بر چشمان من
بیش از اینت گر که در خود داشتم هر کسی را تو نمی انگاشتم







برچسب ها متن آهنگ همچو بارانی که شوید همچو بارانی که شوید جسم خاک علیرضا قربانی متن آهنگ عاشقانه معین 320 متن آهنگ ای مرا با شور شعر آمیخته از معین لاجرم شعرم به آتش سوختی معین متن آهنگ ای شب از رویای تو رنگین شده علیرضا قربانی ای شب از رویای تو رنگین شده محمد نوری ای مرا با شور شعر آمیخته قربانی ای شب از رویای تو رنگین شده با صدای علیرضا قربانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو