loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ چیه حالت بده تو بیقراری از رضا مریدی با لینک مستقیم نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا همراه با متن آهنگ : چیه حالت بده تو بیقراری دلم گریه نکن اون دیگه رفته میگن قسمت نبوده مال هم شین

حسین بازدید : 27 سه شنبه 28 مرداد 1399

دانلود آهنگ چیه حالت بده تو بیقراری از رضا مریدی با لینک مستقیم

نوع آهنگ : آهنگ غمگین بسیار زیبا

همراه با متن آهنگ :

چیه حالت بده تو بیقراری

دلم گریه نکن اون دیگه رفته

میگن قسمت نبوده مال هم شین

نشستی کنج غم هر روز هفته

نگاه کن به دروغ خبر میارن

شدم بازیچه ی دستای مردم

نمیفهمن که داغ عشق دیدی

مثل آتیش تو خرمن های گندم

میگن نفرین نکن دنیا همینه

اگه نفرین کنم که عاشقی نیست

دلم دلخوش به عشقه تا قیامت

تو این دریا که دیگه قایقی نیست 

ستاره آی ستاره آی ستاره

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو