loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ علی صدیقی به نام دیوونه,    متن اهنگ علی صدیقی دیوونه,    اهنگ دیوونه علی صدیقی,    علی صدیقی لیلا بانو,    متن

حسین بازدید : 49 پنجشنبه 07 فروردین 1399


,    متن آهنگ علی صدیقی به نام دیوونه
,    متن اهنگ علی صدیقی دیوونه
,    اهنگ دیوونه علی صدیقی
,    علی صدیقی لیلا بانو
,    متن اهنگ علی صدیقی لیلا بانو
,    متن آهنگ علی صدیقی قلب من
,    علی صدیقی یادگاری
,    متن آهنگ علی صدیقی یادگاری
,    علی صدیقی دلتنگی
,    متن آهنگ
,   


متن آهنگ دیوونه از علی صدیقی

♬♩♪خودت خوب میدونی کسی جاتو تو قلب من نمیگیره
تموم شهرو من قدم زدم پیاده چون دلم گیره
♬♩♪خودت خوب میدونی هنوزم که هنوزه خواب و رویامی
یه عاشق مگه میتونی جلوی شدت عشقشو بگیره
♬♩♪من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت
اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت
♬♩♪من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت
اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت


تا صداتو میشنوم یادم میره همه دردای دنیامو♬♩♪
تو نبود تو نمیخوام حتی کل دنیامو
هرکاری که میشه میکنم تا تو مال من باشی♬♩♪
یکی اینجا دلواپسه تو مرهم درداشی
من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت♬♩♪
اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت
من تموم شهرو دنبال توئه دیوونه میگردم بی علت♬♩♪
اگه کاری واست کردم از علاقمه؛ بی منت







برچسب ها متن آهنگ علی صدیقی به نام دیوونه متن اهنگ علی صدیقی دیوونه اهنگ دیوونه علی صدیقی علی صدیقی لیلا بانو متن اهنگ علی صدیقی لیلا بانو متن آهنگ علی صدیقی قلب من علی صدیقی یادگاری متن آهنگ علی صدیقی یادگاری علی صدیقی دلتنگی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو