loading...

آهنگ گلچین

ای در جوانی در جوانی ای طاعت چندان نکردم بخدا طاعت شایسته ی رحمان نکردم وای ای تو که در جوانی طاعت چندان نکرده طاعت شایست و رحمان نکرده ای با پدر هی نااهل بودم در غرور جاهلی ای با پدر هی نااهل بو

حسین بازدید : 247 چهارشنبه 14 خرداد 1399

ای در جوانی در جوانی ای طاعت چندان نکردم

بخدا طاعت شایسته ی رحمان نکردم وای ای

تو که در جوانی طاعت چندان نکرده

طاعت شایست و رحمان نکرده

ای با پدر هی نااهل بودم در غرور جاهلی

ای با پدر هی نااهل بودم در غرور جاهلی

بخدا با برادر شفقت و احسان نکردم وای ای

با پدر نااهل بودم در غرورو جاهلی

با برادر شکفه و احسان نکردم

هی قدر مادر را ندانستم

هی قدر مادر را ندانستم هی زدم سنگا به سر

بخدا خاک پایش سرمه چشمم نکردم وای ای

قدر مادر را ندانستم زدم سنگا به سر

خاک پایش سورمی چشمام نکردم


دانلود آهنگ چهاربیتی ای در جوانی (با پدر نااهل بودم) از علی براتی

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو