loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ نامهربون من مهدی جهانی───┤ ♩♬♫♪♭ ├───صدات زدم؛ شاید صدامو بشنویچشام به در مونده شاید تورو ببینم؛ پیشت بشینمشبا چشاموُ میدوزم، به آسمونستاره ها دردِ دل منو می دونن!دل نگرونم…ای نامهربونِ من مر

حسین بازدید : 37 شنبه 02 فروردین 1399

متن آهنگ نامهربون من مهدی جهانی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

صدات زدم؛ شاید صدامو بشنوی
چشام به در مونده شاید تورو ببینم؛ پیشت بشینم
شبا چشاموُ میدوزم، به آسمون
ستاره ها دردِ دل منو می دونن!
دل نگرونم…
ای نامهربونِ من مرده آسمون من!


شعر و ملودی : مهدی جهانی
گفتم تو بری؛ دنیا میفته به جون من!
ای نامهربون من مرده آسمون من!
گفتم تو بری؛ دنیا میفته به جون من!


صدات زدم؛ شاید صدامو بشنوی
چشام به در مونده شاید تورو ببینم؛ پیشت بشینم
شبا چشاموُ میدوزم، به آسمون
ستاره ها دردِ دل منو می دونن!
دل نگرونم…

تنظیم قطعه : برانوش
ای نامهربونِ من مرده آسمون من!
گفتم تو بری؛ دنیا میفته به جون من!
ای نامهربون من مرده آسمون من!
گفتم تو بری؛ دنیا میفته به جون من!







برچسب ها دانلود ریمیکس مهدی جهانی نامهربون من کد پیشواز ایرانسل مهدی جهانی نامهربون من دانلود آهنگ مهدی جهانی نامهربون من دانلود آهنگ محلی دانلود اهنگ قدیمی مهدی جهانی نامهربون من متن آهنگ مهدی جهانی نامهربون من مهدی جهانی نامهربون من تکست آهنگ مهدی جهانی نامهربون من متن آهنگ کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی نامهربون من دانلود آهنگ Download music دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی نامهربون من با لینک مستقیم دانلود آهنگ زیبای مهدی جهانی نامهربون من کد آهنگ پیشواز مهدی جهانی نامهربون من دانلود آهنگ جدید مهدی جهانی نامهربون من دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ mp3 مهدی جهانی نامهربون من کد پیشواز آهنگ مهدی جهانی نامهربون من دانلود آهنگ بیکلام مهدی جهانی نامهربون من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو