loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ هرچی شکستم بسه دیگه,    اهنگ حجت درولی شدم خسته دیگه,    دانلود اهنگ حجت درولی,    حجت درولی مرگ آرزوها,   

حسین بازدید : 31 یکشنبه 18 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ هرچی شکستم بسه دیگه
,    اهنگ حجت درولی شدم خسته دیگه
,    دانلود اهنگ حجت درولی
,    حجت درولی مرگ آرزوها
,    دانلود اهنگ چقدر سخته که تنها شی
,    آهنگ تو داری بدون من میری
,    دانلود اهنگ جدید حجت درولی2017
,    متن آهنگ

متن آهنگ مرگ آرزوها از حجت درولی

چشام سویی نداره تا ببینم

ته جاده کیه که پیش روته

کیه اون که به من ترجیح میدی

کیه اون که تموم آرزوته

به مرگ آرزوهامون چه ساده

داری تن میدی و از دست میرم

نمیتونم که همدست تو باشم

نخواه از من فراموشی بگیرم

حالا که داری از این خونه میری

حالا که آخرین حرفامه با تو

میگم هرچی توی قلبم نشسته

تو هم راحت بگو ناگفته ها تو

تورو قدر خدامون دوست دارم

ولی عشقی تو اون چشات ندیدم

همیشه گفتی دنیامی ولی من

از اون اول همین روزو میدیدم

بهم گفتی که تنهام نمیذاری

ولی حالا شدم تنها و بی کس

vali hala shodam tanhao bi kas

برو اما بدون هرجا که باشی

boro amma bedoon harja ke bashi

خیال لعنتیت پیشم هنوز هست

khiyale lanatit pisham hanooz hast

ترانه آهنگ مرگ آرزوها از حجت درولی

ولی عشقی تو اون چشات ندیدم

همیشه گفتی دنیامی ولی من

از اون اول همین روزو میدیدم

بهم گفتی که تنهام نمیذاری

ولی حالا شدم تنها و بی کس

vali hala shodam tanhao bi kas

برو اما بدون هرجا که باشی

boro amma bedoon harja ke bashi

خیال لعنتیت پیشم هنوز هست

khiyale lanatit pisham hanooz hast







برچسب ها دانلود اهنگ هرچی شکستم بسه دیگه اهنگ حجت درولی شدم خسته دیگه دانلود اهنگ حجت درولی حجت درولی مرگ آرزوها دانلود اهنگ چقدر سخته که تنها شی آهنگ تو داری بدون من میری دانلود اهنگ جدید حجت درولی2017 متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو