loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ دلبری فقط کار توئه اخ دلم گرفتار توئه,    دانلود ریمیکس اهنگ دلبری فقط کار توئه,    اهنگ دلبری فقط کار توئه ریمیکس,    ریمی

حسین بازدید : 65 جمعه 01 فروردین 1399


,    دانلود اهنگ دلبری فقط کار توئه اخ دلم گرفتار توئه
,    دانلود ریمیکس اهنگ دلبری فقط کار توئه
,    اهنگ دلبری فقط کار توئه ریمیکس
,    ریمیکس دلبری فقط کار توئه
,    اهنگ افشین اذری دلبری
,    افشین آذری نگو نه
,    اهنگ جدید افشین اذری رابطه
,    افشین آذری عشقم
,    اهنگ افشین اذری رفت
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

 

 

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم

بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم

بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو

♫♫♫

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم

بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

چقده خوبه حالم وقتی که تو رو دارم من به عشق تو میبالم

بهتر از این نمیشه تو بمونی همیشه من که عشقم کم نمیشه

دلبری فقط کار توئه آخ دلم گرفتار توئه تا ابد طرفدار توئه تو

دلبری فقط کار توئه زندگی تو چشمای توئه من دلم فقط مال توئه تو

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ دلبری فقط کار توئه اخ دلم گرفتار توئه دانلود ریمیکس اهنگ دلبری فقط کار توئه اهنگ دلبری فقط کار توئه ریمیکس ریمیکس دلبری فقط کار توئه اهنگ افشین اذری دلبری افشین آذری نگو نه اهنگ جدید افشین اذری رابطه افشین آذری عشقم اهنگ افشین اذری رفت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو