loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ تاجیکی خواهم که هرنفس باز,    دانلود آهنگ آرام صدایم کردی تاجیکی,    دانلود آهنگ نگینه امانقلوا باور نکردم,  

حسین بازدید : 471 شنبه 17 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ تاجیکی خواهم که هرنفس باز
,    دانلود آهنگ آرام صدایم کردی تاجیکی
,    دانلود آهنگ نگینه امانقلوا باور نکردم
,    دانلود آهنگ تاجیکی باور نکردم از نگینه
,    دانلود آهنگ های نگینه امانقلوا
,    دانلود اهنگ نگینه ارام صدایم کردی
,    دانلود اهنگ ارام صدایم کردی افغانی
,    دانلود آهنگ ارام صدایم کردی از نگینه با کیفیت 320
,    دانلود موزیک ویدیو آرام صدایم کردی تاجیکی
,    دانلود آهنگ

 

آرام صدایم کردی بر دل امایم کردی

گفتی ادایم کردی باور نکردم

با خنده ای چشمانت مبتلایم کردی گفتی منو هجرانه باور نکردم

باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی

شاید منم دلبستم با یاد تو سرمستم

نا اشنایت بودم یک آشنایم بودم

من بی خبر چه دان در قصه هایت بودم

دلبستمت شده دم عشقت هوس نبوده

احساس بی قراری یک دو نفس نبوده

آرام صدایم کردی بر دل امایم کردی

گفتی ادایم کردی باور نکردم

دانلود آهنگ آرام صدایم کردی بردل امایم کردی

با خنده ای چشمانت مبتلایم کردی گفتی منو هجرانه باور نکردم

باور کنم دل بستی چون بر دلم بنشستی

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ تاجیکی خواهم که هرنفس باز دانلود آهنگ آرام صدایم کردی تاجیکی دانلود آهنگ نگینه امانقلوا باور نکردم دانلود آهنگ تاجیکی باور نکردم از نگینه دانلود آهنگ های نگینه امانقلوا دانلود اهنگ نگینه ارام صدایم کردی دانلود اهنگ ارام صدایم کردی افغانی دانلود آهنگ ارام صدایم کردی از نگینه با کیفیت 320 دانلود موزیک ویدیو آرام صدایم کردی تاجیکی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو