loading...

آهنگ گلچین

متن آهنگ دوری بنیامین بهادریHik' n,vd fkdhldk fihnvdاگه از پیش من دوری به این دوری تو مجبوریمیدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوریبه دام افتادی بدجوریمیری یک گوشه میشینیو پنهون اشک میریزیمیدونم مثل پا

حسین بازدید : 9 پنجشنبه 11 دی 1399

متن آهنگ دوری بنیامین بهادری
Hik' n,vd fkdhldk fihnvd

اگه از پیش من دوری به این دوری تو مجبوری

میدونم زنده ای اما میدونم زنده در گوری

به دام افتادی بدجوری

میری یک گوشه میشینیو پنهون اشک میریزی

میدونم مثل پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت

میدونی یه نفر تن غروبا میشه دلتنگت کجایی ماه زندونی

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری

میدونم همین روزا تو میمیری


آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری

میدونم همین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

میری یک گوشه میشینیو پنهون اشک میریزی

میدونم مثل پاییزی که رفته نور از اون چشمای خوش رنگت

میدونی یه نفر تن غروبا میشه دلتنگت کجایی ماه زندونی

کجایی ماه زندونی منم زندونیم مثل تو میدونی

نمیدونی که من هم اشک میریزم واسه عشق تو پنهونی

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری

میدونم همین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری

نمیبینم اما میدونم گیری اما میدونم درگیری

میدونم همین روزا تو میمیری

آخه داره قلبم میگه دیگه واسه همیشه از دستای من میری







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو