loading...

آهنگ گلچین

میمونیم ما با هم یادته که دادیم قول جلو جمع من مریضتمو تو دکتر من نمیاد کسی اصلا جز تو به من نمیخواد کسیو جز تو دلم حتی اگه دور بندازم کلیاتم بازم نمیگیرم من فوبیاتو نمیتونن جدا کنن مارو از هم بگ

حسین بازدید : 135 جمعه 16 اسفند 1398

میمونیم ما با هم یادته که دادیم قول جلو جمع

من مریضتمو تو دکتر من

نمیاد کسی اصلا جز تو به من

نمیخواد کسیو جز تو دلم

حتی اگه دور بندازم کلیاتم بازم نمیگیرم من فوبیاتو

نمیتونن جدا کنن مارو از هم بگو

بدون تو اصن معنی نداره تهران برام میدونی

 

نباشی صبح نمیشه انگار شبام اینجوری

نگام میکنی دلم میمیره واست

تو رو دیدم قلبم گفت بزن سیم آخر

 

 

دانلود







برچسب ها دانلود آهنگ تهران از علی حسینی دانلود آهنگ طهران علی حسینی تهران علی حسینی دانلود آهنگ علی حسینی بنام تهران دانلود آهنگ جدید علی حسینی بنام تهران بدون تو اصن معنی نداره تهران برام میدونی دانلود آهنگ بدون تو اصن معنی نداره تهران برام میدونی علی حسینی نباشی صبح نمیشه انگار شبام اینجوری دانلود آهنگ بدون تو اصن معنی نداره تهران برام میدونی دانلود آهنگ نباشی صبح نمیشه انگار شبام اینجوری علی حسینی نگام میکنی دلم میمیره واست تو رو دیدم قلبم گفت بزن سیم آخر حتی اگه دور بندازم کلیاتم بازم نمیگیرم من فوبیاتو دانلود آهنگ حتی اگه دور بندازم کلیاتم بازم نمیگیرم من فوبیاتو علی حسینی بدونه تو اصن معنی نداره تهران برام میدونی بدون تو اصلا معنی نداره تهران برام میدونی میمونیم ما با هم یادته که دادیم قول جلو جمع دانلود آهنگ میمونیم ما با هم یادته که دادیم قول جلو جمع علی حسینی دانلود آهنگ من مریضتمو تو دکتر من علی حسینی نمیاد کسی اصلا جز تو به من نمیخواد کسیو جز تو دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو