loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ جدید کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود آهنگ بیکلام کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,دانلود آلبوم کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود موزیک کی مثل من اینجوری این همه دو

حسین بازدید : 49 جمعه 05 مهر 1398

دانلود آهنگ جدید کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود آهنگ بیکلام کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,دانلود آلبوم کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود موزیک کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,با بهترین کیفیت کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,نت آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود و متن اهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,متن آهنگ,دانلود اهنگ قدیمی کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,تکست آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,آهنگ بیکلام کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,کد آهنگ پیشواز کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ایرانسل,دانلود آهنگ mp3 کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,آلبوم  کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,موزیک ویدیو  کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,دانلود آهنگ جدید کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت با لینک مستقیم,دانلود آهنگ با کیفبت اصلی کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,کد آهنگ پیشواز کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت بهمراه متن,اهنگ خام کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,متن آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود ترانه کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت,کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت با بهترین کیفیت,دانلود آهنگ زیبای کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت , کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,دانلود ریمیکس کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,شعر آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,آکورد آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ,کد آهنگ پیشواز کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت همراه اول,

بازم یه روز دیگه بی تو میاد

نیستی بدجوری دلم تو رو میخواد

شاید قسمته که اینجوری باشم

خیلی سخته اینجوری من از تو جدا شم

کی مثل من اینجوری این همه دوستت داشت

کی مثل من سرشو رو شونه هات میذاشت

یه لحظه بی تو چشماشو رو هم نمیذاشت

با اینکه نیستی ولی باز هنوز دوستت دارم

با اینکه نیستی هیچکی رو به جات نمیذارم

پیش من نیستی ولی من چشم انتظارم

بازم یه روز دیگه بی تو میاد

نیستی بدجوری دلم تو رو میخواد

شاید قسمته که اینجوری باشم

خیلی سخته اینجوری من از تو جدا شم

کی مثل من اینجوری این همه دوستت داشت

کی مثل من سرشو رو شونه هات میذاشت

یه لحظه بی تو چشماشو رو هم نمیذاشت

با اینکه نیستی ولی باز هنوز دوستت دارم

با اینکه نیستی هیچکی رو به جات نمیذارم

پیش من نیستی ولی من چشم انتظارم



منبع : narefigh.ir

 

 

دانلود

 







برچسب ها دانلود آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت با کیفیت 320 کد پیشواز کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت ایرانسل دانلود آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت دانلود ریمیکس کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت دانلود آهنگ جدید کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت لینک مستقیم متن و شعر آهنگ کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت کد پیشواز کی مثل من اینجوری این همه دوست داشت همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو