loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ تولدت مبارک کیارش غربا Kiyarash Ghoraba - tavallodet mobarak   چقد دلم میخواست امسالم تو باشی فوت کنم شمعارو کنارم تو باشی آرزوی هر سالم اینه که برگردی دیوونه بگو بینم امشب ک

حسین بازدید : 71 جمعه 16 اسفند 1398

دانلود آهنگ تولدت مبارک کیارش غربا

Kiyarash Ghoraba - tavallodet mobarak

 

چقد دلم میخواست امسالم تو باشی

فوت کنم شمعارو کنارم تو باشی

آرزوی هر سالم اینه که برگردی

دیوونه بگو بینم امشب کیو بغل کردی

 

بیا برگرد نزار منو با حرفاشون خورد کنن

بیا از یک تا ده بشمار شمعارو فوت کنم

ولی دلم میخواست بهم بگی تولدت مبارک

 

 

دانلود








برچسب ها دانلود آهنگ تولدت مبارک کیارش غرابا تولدت مبارک کیارش غربا دانلود آهنگ تولدت مبارک دانلود آهنگ کیارش غربا بنام تولدت مبارک دانلود آهنگ جدید کیارش غربا بنام تولدت مبارک چقد دلم میخواست امسالم تو باشی فوت کنم شمعارو کنارم تو باشی چقد دلم میخواست امسالم تو باشی دانلود آهنگ چقد دلم میخواست امسالم تو باشی کیارش غربا دانلود آهنگ چقدر دلم میخواست امسالم تو باشی کیارش غربا دانلود آهنگ چقد دلم میخواست امسالم تو باشی فوت کنم شمعارو کنارم تو باشی دانلود آهنگ فوت کنم شمعارو کنارم تو باشی کیارش غربا آرزوی هر سالم اینه که برگردی دانلود آهنگ آرزوی هر سالم اینه که برگردی کیارش غربا دیوونه بگو بینم امشب کیو بغل کردی دانلود آهنگ دیوونه بگو بینم امشب کیو بغل کردی کیارش غربا دانلود آهنگ ولی دلم میخواست بهم بگی تولدت مبارک کیارش غربا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو