loading...

آهنگ گلچین

یه شعله شکسته یه شمع رو به بادم خسته از این زمونه فریاد گریه دارم شده فضای سینه سیه چو روزگارم از همه دل بریدم دل به کسی ندادم عاشق شدم به چشمات دادم دل و به رویات رفتی و پا گذاشتی به سادگی رو حر

حسین بازدید : 87 جمعه 24 آبان 1398

یه شعله شکسته یه شمع رو به بادم

خسته از این زمونه فریاد گریه دارم

شده فضای سینه سیه چو روزگارم

از همه دل بریدم دل به کسی ندادم

عاشق شدم به چشمات دادم دل و به رویات

رفتی و پا گذاشتی به سادگی رو حرفات

با یاد تو همیشه عمرم تموم نمیشه

با یاد تو همیشه عمرم تموم نمیشه


,   

http://muzicir.com/play/17687/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DB%8C%D9%87-%D8%B4%D8%B9%D9%84%D9%87-%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%B9%DB%8C%D8%AF

 

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم

عمری به پات نشستم دل به کسی ندادم

منتظرم که روزی تو باشی در کنارم

عاشق شدم به چشمات دادم دلو به رویات

رفتی و پا گذاشتی به سادگی رو حرفات

با یاد تو همیشه عمرم تموم نمیشه

با یاد تو همیشه عمرم تموم نمیشه

تموم زندگیمو به چشمای تو دادم

عمری به پات نشستم دل به کسی ندادم

منتظرم که روزی تو باشی در کنارم

عاشق شدم به چشمات دادم دلو به رویات

رفتی و پا گذاشتی به سادگی رو حرفات

با یاد تو همیشه عمرم تموم نمیشه







برچسب ها دانلود اهنگ تموم زندگیمو به پای تو دادم دانلود اهنگ تموم زندگیمو به پای تو دادم نگو که نمیدونی آهنگ قدیمی تموم زندگیمو به چشمای تو دادم دانلود آهنگ تموم زندگیمو به چشمای تو دادم با کیفیت 320 آهنگ امید تموم زندگیمو به چشمای تو دادم تموم زندگیمو به چشمای تو دادم امید تموم زندگیمو به چشمای تو دادم قدیمی تموم زندگیمو به چشمای تو دادم ورژن قدیمی اهنگ قدیمی تموم زندگیمو ب چشمای تو دادم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو