loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه دردامو حسین عامری برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : دلوم گرفته اگه شراب مرحم کنه دلتنگ یاروم کسی نشنیده تا حالا حرفامو تو ای

حسین بازدید : 41 دوشنبه 12 اسفند 1398

دانلود آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه دردامو حسین عامری

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

دلوم گرفته اگه شراب مرحم کنه

دلتنگ یاروم کسی نشنیده تا حالا حرفامو

تو این جهنم روزی هزار بار دارم میسوزوم

یاروم تو برگرد تو دنیامی دوست دارم هنوزم

 

فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی

برگردو واست بی قرارم تو واسم آرامشی یارم

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:5.03مگابايت

 

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی آهنگ فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی دانلود فرهادم شیرینم کجایی دلتنگم واسه من دنیایی دانلود آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرحم کنه دردامو دانلود آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرحم کنه دانلود آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه دردامو حسین عامری آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه دردامو دانلود آهنگ دلوم گرفته اگه شراب مرهم کنه برگردو واست بی قرارم تو واسم آرامشی یارم دانلود آهنگ برگردو واست بی قرارم تو واسم آرامشی یارم دانلود آهنگ فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری فرهادم شیرینم کجایی حسین عامری دلتنگم واسه من دنیایی حسین عامری دانلود آهنگ دلتنگم واسه من دنیایی حسین عامری دانلود آهنگ حسین عامری آهنگ برگردو واست بی قرارم تو واسم آرامشی یارم دانلود آهنگ دلوم گرفته حسین عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو