loading...

آهنگ گلچین

  من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست عادت به خودم دارم این افسردگیه عادیست حرف عشق وسط اومد ساعت دهنشو بست من تشنه لبای تو ، تو لب به کیا دادی لبخندم زیادی بود اخمات لهم میکرد   

حسین بازدید : 81 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست

عادت به خودم دارم این افسردگیه عادیست

حرف عشق وسط اومد ساعت دهنشو بست

من تشنه لبای تو ، تو لب به کیا دادی

لبخندم زیادی بود اخمات لهم میکرد     

چشمات منو میکشت هی مست خودش میکرد

 

چشمم به تو افتاد بدشانسی یارم شد

تو تنهایی شبام سیگار همدمم شد🚬







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست دانلود آهنگ جدید من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست کد آهنگ پیشواز ایرانسل من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست دانلود ریمیکس من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست دانلود آهنگ من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست با کیفیت 320 متن آهنگ من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست دانلود آهنگ بیکلام من گریه نمیکنم این بغض خدادادیست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو