loading...

آهنگ گلچین

,    متن آهنگ بس کن نمیفهمی,    متن آهنگ کامل بس کن واست فرقی نداره,    متن آهنگ بس کن دیگه فرقی نداره,    متن اهنگ بس کن علیرضا عباسی, 

حسین بازدید : 31 جمعه 09 اسفند 1398


,    متن آهنگ بس کن نمیفهمی
,    متن آهنگ کامل بس کن واست فرقی نداره
,    متن آهنگ بس کن دیگه فرقی نداره
,    متن اهنگ بس کن علیرضا عباسی
,    متن اهنگ بس کن واست فرقی نداره با لینک مستقیم
,    متن آهنگ بس کن واست فرقی نداره با کیفیت 320
,    اهنگ بس کن نمیفهمی چ حالی دارم
,    اهنگ علیرضا عباسی بس کن
,    متن اهنگ میدونم گریه هات واسم فریبه
,    متن آهنگ
,   

میدونی دیگه اِسمت واسَم غریبه !!!♬●♩

برو که توی گُذشتـم جایی نداری

چرا خاطِــــره هامو یــــــادَم میـــاری ♬●♩

منو تنها بِزار ؛ برو با هرکی خواستی

منو تنها بزار ؛ تو که دوسَـم نداشتی!!! ♬●♩

چرا بازیچــه بـاشم؟!؟ تا تو بــِخنـــدی

چـرا گریـــه کنم؟!؟ چشمـاتو بــبـــندی ♬●♩

 

بس کن ، واسـت فَرقی نداره اشکـام بریـزه دونه دونه!!!

چشمام ، نبینه دیـگه اون چِشماتوبس کن ♬●♩

نمیفهمی چه حالی دارم ؛ چــه روز و روزگاری دارم

نمیخوام ببـیـنـــم اشکـاتــو ♬●♩

میدونم هنوزم ؛ گریـه هات فَریـبه…!!







برچسب ها متن آهنگ بس کن نمیفهمی متن آهنگ کامل بس کن واست فرقی نداره متن آهنگ بس کن دیگه فرقی نداره متن اهنگ بس کن علیرضا عباسی متن اهنگ بس کن واست فرقی نداره با لینک مستقیم متن آهنگ بس کن واست فرقی نداره با کیفیت 320 اهنگ بس کن نمیفهمی چ حالی دارم اهنگ علیرضا عباسی بس کن متن اهنگ میدونم گریه هات واسم فریبه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو