loading...

آهنگ گلچین

آهنگ دلگیر سعید پورسعید اصفهانی نوشتم از تو دلگیرم، نوشتم بی تو میمیرمتو اما باورت کم بود، نوشتی گیر ِ تقدیرمنوشتم سقف عشق ما چه خوبه سادگی باشهتو گفتی سادگی خوبه ولی هر ساده می پاشهنوشتم از تو ویرونم

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 14 اسفند 1399

آهنگ دلگیر سعید پورسعید اصفهانی
نوشتم از تو دلگیرم، نوشتم بی تو میمیرم
تو اما باورت کم بود، نوشتی گیر ِ تقدیرم
نوشتم سقف عشق ما چه خوبه سادگی باشه
تو گفتی سادگی خوبه ولی هر ساده می پاشه
نوشتم از تو ویرونم، یه ویرونی که آباده
تو گفتی سهم تو از من یه عشق رفته بر باده

سوالی از تو پرسیدم، جواب از پیش معلوم بود
بهم گفتی به گوش من توی چشمات توهم بود
سوال من نفس می شی، برات این جمله مبهم بود
نتونستی بگریونیم ولی لبخند من کم بود
یکی دستاتو میگیره، تورو از شاخه می چینه
آخه بیرون از این غوغا، خداست اشکامو می بینه

نوشتم از تو ویرونم، یه ویرونی که آباده
تو گفتی سهم تو از من یه عشق رفته بر باده
نوشتم از تو ویرونم، یه ویرونی که آباده
تو گفتی سهم تو از من یه عشق رفته بر باده


نوشتم از تو دلگیرم، نوشتم بی تو میمیرم
تو اما باورت کم بود، نوشتی گیر ِ تقدیرم
نوشتم سقف عشق ما چه خوبه سادگی باشه
تو گفتی سادگی خوبه ولی هر ساده می پاشه

نوشتم از تو ویرونم، یه ویرونی که آباده
تو گفتی سهم تو از من یه عشق رفته بر باده
نوشتم از تو ویرونم، یه ویرونی که آباده
تو گفتی سهم تو از من یه عشق رفته بر باده







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو