loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ ناصر مسعودی گیلان تره قربان,    دانلود اهنگ تره قوربان,    دانلود آهنگ تره قوربان عذرخواه,    دانلود اهنگ تره قربان محمد عذ

حسین بازدید : 143 چهارشنبه 07 اسفند 1398



,    دانلود آهنگ ناصر مسعودی گیلان تره قربان
,    دانلود اهنگ تره قوربان
,    دانلود آهنگ تره قوربان عذرخواه
,    دانلود اهنگ تره قربان محمد عذرخواه
,    دانلود آهنگ گیلکی تره قوربان
,    اهنگ گیلان تی نام قربان
,    اهنگ گیلکی تره قربان
,    متن اهنگ گیلان تره قوربان
,    تره قوربان تی چوم حیران
,    Naser masoudi

 

 

تره قوربان

 

چرا وقتی خوانمه گریه کونی   –   مَرَه تا دینی تی اشکه پاکونی

نخوایم که می واسی تی دیم سر –   دسته دسته گول گریه فوکونی

تره قوربان –   تره قوربان

تو گر دینی صدا می شین غمه

دیل خوشی میشین کمه

می لِب خندا نیدین       –   خلوت جا گریه کونم

مردومه حرف وَسی   –   می ظاهَرَه خُب چاکونم

تی بفا ره بیمیرم       –   آی که می عمرو نفسی

جه می دیل خبر ناری –   نانی چه سخته بی کسی

تره قوربان –   تره قوربان

تو گر دینی صدا می شین غمه

دیل خوشی میشین کمه

آی خودا – آی خودا من هلاک بوندرم - جه میان ده شوندرم

مگه تی بنده نی یم که ره می قصه بگم - قصه یه غصه بگم

تره قوربان –   تره قوربان

تو گر دینی صدا می شین غمه

دیل خوشی میشین کمه

 

برگردان فارسی

 

قربانت

 

چرا وقتی می خوانم گریه می کنی       –   تا مرا می بینی اشکت را پاک می کنی

نمی خواهم بخاطر من به روی گونه ات –   دسته دسته گل گریه بریزی

قربان تو – قربان تو

تو اگر می بینی صدایم غمگین است

دل خوشی ام کم است

خنده ی لبم را نبین   – در خلوت گریه می کنم

به خاطر حرف مردم – ظاهرم را خوب درست می کنم

برای وفای تو بمیرم – ای که عمر و نفس منی

از دلم خبر نداری     – نمی دانی بی کسی چقدر سخت است

قربان تو – قربان تو

تو اگر می بینی صدایم غمگین است

دل خوشی ام کم است

ای خدا – ای خدا من دارم هلاک می شوم و از بین میروم

مگر بنده ی تو نیستم برای که قصه ام را بگویم، قصه ی غصه ام را بگویم

قربان تو – قربان تو

تو اگر میبینی صدایم غمگین است

دل خوشی ام کم است

 







برچسب ها دانلود آهنگ ناصر مسعودی گیلان تره قربان دانلود اهنگ تره قوربان دانلود آهنگ تره قوربان عذرخواه دانلود اهنگ تره قربان محمد عذرخواه دانلود آهنگ گیلکی تره قوربان اهنگ گیلان تی نام قربان اهنگ گیلکی تره قربان متن اهنگ گیلان تره قوربان تره قوربان تی چوم حیران Naser masoudi
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو