loading...

آهنگ گلچین

دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت داوود یونسی X دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت X دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت X دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت دا

حسین بازدید : 281 یکشنبه 04 اسفند 1398

دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت داوود یونسی

X دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت X دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت X دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت داوود یونسی X آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت داوود یونسی X دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام داوود یونسی X آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام داوود یونسی X دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام X دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت توی این کوچه ها X دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت توی این کوچه ها X دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام X اگه مردم برو سر خاکم نیا X دانلود آهنگ اگه مردم برو سر خاکم نیا X آهنگ اگه مردم برو سر خاکم نیا X آهنگ جدید داوود یونسی X فول آلبوم داوود یونسی

موزیک جدید داوود یونسی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت توی این کوچه ها

ولی رفتی تو باز پی بخت خود آرومو بی صدا

فقط به من بگو دل سنگت نسوخت برای من چرا

آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام

 

دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام داوود یونسی

اگه مردم برو سر خاکم نیا

اگه مردم برو سر خاکم نیا

تو نیستی بغض تو شسته تو گلوم وا نمیشه چرا

تو نیستی و غمت نشسته پیش روم نمیره هیچکجا

هرچیم بگذره از این خاطر من نمیره اون چشما

آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام

آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام

اگه مردم برو سر خاکم نیا

اگه مردم برو سر خاکم نیا

 

 







برچسب ها دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت داوود یونسی آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت داوود یونسی دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام داوود یونسی آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام داوود یونسی دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام تورو باختم کجام دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت توی این کوچه ها دانلود آهنگ دلم خوش بود یه روز بازم میبینمت توی این کوچه ها دانلود آهنگ آخ آخ بی وفام اگه مردم برو سر خاکم نیا دانلود آهنگ اگه مردم برو سر خاکم نیا آهنگ اگه مردم برو سر خاکم نیا آهنگ جدید داوود یونسی فول آلبوم داوود یونسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو