loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود آهنگ mp3 واسه کی داری گریه میکنی,    کلیپ چیه دلم گرفتی واسه چی داری گریه میکنی,    دانلود اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی از محسن ی

حسین بازدید : 49 جمعه 04 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 واسه کی داری گریه میکنی
,    کلیپ چیه دلم گرفتی واسه چی داری گریه میکنی
,    دانلود اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی از محسن یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی ازعلیرضافرد
,    دانلود ریمیکس اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی
,    اهنگ mp3 چیه دلم گرفته محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 چیه دلم گرفتی از حامد هاکان
,    چیه دلم گرفتی حامد هاکان
,    آهنگ mp3 غمگین عاشقانه چیه دلم گرفتی
,    دانلود آهنگ mp3

چیه دلم گرفتی

واسه چی داری گریه می کنی

چیه دلم شکستی

واسه کی داری گریه می کنی

چیه دلم غریبی

چی دیدی داری گریه می کنی

میگی گذاشته رفته

اونی که مثل نفس تو بود

میگی دلتو شکسته

اونی که همه‌ ی کس تو بود

میگی دیدی نمونده

پای همه حرفایی که زده بود

دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش

دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش

چیه دلم گرفتی

واسه چی داری گریه می کنی

چیه دلم شکستی

واسه کی داری گریه می کنی

چیه دلم غریبی

چی دیدی داری گریه می کنی

میگی گذاشته رفته

اونی که مثل نفس تو بود

میگی دلتو شکسته

اونی که همه‌ ی کس تو بود

میگی دیدی نمونده

پای همه حرفایی که زده بود

دل من میدونم داری دیوونه میشی اما باز بیخیالش

دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش

 

 

دانلود با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 واسه کی داری گریه میکنی کلیپ چیه دلم گرفتی واسه چی داری گریه میکنی دانلود اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی از محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی ازعلیرضافرد دانلود ریمیکس اهنگ mp3 چیه دلم گرفتی اهنگ mp3 چیه دلم گرفته محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 چیه دلم گرفتی از حامد هاکان چیه دلم گرفتی حامد هاکان آهنگ mp3 غمگین عاشقانه چیه دلم گرفتی دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو