loading...

آهنگ گلچین

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه حالا به مرگ من راضی نمیشه,    دانلود اهنگ mp3 نگفت به فکر فرصتی دوبارست,    دانلود اهنگ mp3 ثانیه ها مح

حسین بازدید : 39 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه حالا به مرگ من راضی نمیشه
,    دانلود اهنگ mp3 نگفت به فکر فرصتی دوبارست
,    دانلود اهنگ mp3 ثانیه ها محسن یگانه
,    محسن یگانه خیال
,    آهنگ mp3 نفرین محسن یگانه
,    ولی واسه خودم خدایی دارم
,    آهنگ mp3 های قدیمی محسن یگانه
,    قدیمی ترین اهنگ mp3 محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 مادر محسن یگانه
,    Download music Mohsen Yegane

 

 

 

 

متن آهنگ خیال از محسن یگانه

خیال کردم یه عمر با من می مونه گمون کردم واسم یه همزبونه

نگفته بود پیه یه عشق دیگه است تا تحقیر بشمو دل بسوزونه

نگفت به فکر فرصتی دوباره ست برای دل بریدن فکر چاره ست

نگفت به فکر تحقیر نگامو شکستن غروری پاره پاره ست

Nagoft be fekre tahghrie negamo shekastane ghorori pare pareast

حالا به مرگ من راضی نمیشه می خواد جون بکنم واسش همیشه

Hala be marge man razi nemishe mikhad jon bekanam vasash hamishe

ترانه آهنگ خیال از محسن یگانه

به اون ظالم بگین نفرین این دل تا زنده ام به راه زندگیشه

درسته کولی و بی کس و کارم ولی واسه خودم خدایی دارم

برای دیدن روز عذابت دارم ثانیه ها رو می شمارم

نگفت به فکر تحقیر نگامو شکستن غروری پاره پاره ست

Nagoft be fekre tahghrie negamo shekastane ghorori pare pareast

حالا به مرگ من راضی نمیشه می خواد جون بکنم واسش همیشه

Hala be marge man razi nemishe mikhad jon bekanam vasash hamishe







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه حالا به مرگ من راضی نمیشه دانلود اهنگ mp3 نگفت به فکر فرصتی دوبارست دانلود اهنگ mp3 ثانیه ها محسن یگانه محسن یگانه خیال آهنگ mp3 نفرین محسن یگانه ولی واسه خودم خدایی دارم آهنگ mp3 های قدیمی محسن یگانه قدیمی ترین اهنگ mp3 محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 مادر محسن یگانه Download music Mohsen Yegane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو