loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود اهنگ MP3 بی کسیو غم اومد سراغم,    دانلود آهنگ MP3 ایمان غلامی شنیدم 1,    دانلود آهنگ MP3 ایمان غلامی شنیدم 2,    دانلود اهنگ M

حسین بازدید : 171 یکشنبه 29 دی 1398


,    دانلود اهنگ MP3 بی کسیو غم اومد سراغم
,    دانلود آهنگ MP3 ایمان غلامی شنیدم 1
,    دانلود آهنگ MP3 ایمان غلامی شنیدم 2
,    دانلود اهنگ MP3 پس دل من چی چرا گذاشت و رفت ای دل غافل
,    اهنگ MP3 پس دل من چی اونم گذاشت و رفت
,    شنیدم با یکی دیگه هستی به جامن دل به غریبه بستی
,    اهنگ MP3 پس دل من چی چرا گذاشتو رفت ای دل غافل
,    کد آهنگ MP3 پیشواز ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگه هستی
,    دانلود آهنگ MP3 ای دل غافل اونم گذاشت و رفت
,    دانلود آهنگ
,   

متن آهنگ شنیدم۲ از ایمان غلامی

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

انقدره واست عزیزه که همه خاطراتم و فراموش کردی

می دونی بی تو می میرم واسه اینه دست به هر کاری زدم برگردی

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

bi kasi akhar amad soragham

چاره ندارم باید جداشم

chare nadaram bayad jodasham

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

bi kasi akhar amad soragham

چاره ندارم باید جداشم

chare nadaram bayad jodasham

شنیدم با یکی دیگه هستی به جا من دل به غریبه بستی

شنیدم هر جا میره باهاشی می میره اگه یه روز نباشی

برو اما بدون بی تو می میرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

bi kasi akhar amad soragham

چاره ندارم باید جداشم

chare nadaram bayad jodasham

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

bi kasi akhar amad soragham

چاره ندارم باید جداشم

chare nadaram bayad jodasham

ترانه آهنگ شنیدم۲ از ایمان غلامی

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

واسه دل شکستنات از تو دلگیرم من

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

bi kasi akhar amad soragham

چاره ندارم باید جداشم

chare nadaram bayad jodasham

پس دل من چی چرا گذاشت و رفت

ای دل غافل اونم گذاشت و رفت

بی کسی آخر امد سراغم

bi kasi akhar amad soragham

چاره ندارم باید جداشم

chare nadaram bayad jodasham







برچسب ها دانلود اهنگ MP3 بی کسیو غم اومد سراغم دانلود آهنگ MP3 ایمان غلامی شنیدم 1 دانلود آهنگ MP3 ایمان غلامی شنیدم 2 دانلود اهنگ MP3 پس دل من چی چرا گذاشت و رفت ای دل غافل اهنگ MP3 پس دل من چی اونم گذاشت و رفت شنیدم با یکی دیگه هستی به جامن دل به غریبه بستی اهنگ MP3 پس دل من چی چرا گذاشتو رفت ای دل غافل کد آهنگ MP3 پیشواز ایمان غلامی شنیدم با یکی دیگه هستی دانلود آهنگ MP3 ای دل غافل اونم گذاشت و رفت دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو