loading...

آهنگ گلچین

دانلود موزیک ویدیو برگرد به من محمد رضا مشیری,ljk Hik\' [ndn,متن آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری,کد آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری,تکست آهنگ برگرد به من محمد رض

حسین بازدید : 143 جمعه 29 بهمن 1395


متن آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری  www.xni3e.ir
Lyrics Music Mohammad Reza Moshiri Bargard Be Man
متن آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری
ترانه و شعر آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری
عاشقم عاشقه دیوونه بازیات حاضرم جونمو بذارم پای چشمات
نه تنها نرو نه تنها نذار این عاشقه دیوونه رو
برگرد به من مثه روزای اوله رابطمون باش
تو که میدونی دلم بهونتو میگیره و میمیره ای کاش برگردی به من عاشقم باش
دیوونه وای پای تو موندمو دل به تو بستم
تو که میدونی من چشامو رو همه غیر تو بستم تو که میدونی من به تو وابستم


تکست آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری
هنوزم از تب رفتنت میسوزم تو نبود تو ببین چی اومد به حالو روزم
نه تنها نرو نه تنها نذار این عاشقه دیوونه رو
برگرد به من مثه روزای اوله رابطمون باش
تو که میدونی دلم بهونتو میگیره و میمیره ای کاش برگردی به من عاشقم باش
دیوونه وای پای تو موندمو دل به تو بستم
تو که میدونی من چشامو رو همه غیر تو بستم تو که میدونی من به تو وابستم
**

http://www.faratext.com/
















برچسب ها دانلود موزیک ویدیو برگرد به من محمد رضا مشیری ljk Hik' [ndn متن آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری کد آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری تکست آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری دانلود آهنگ جدید برگرد به من محمد رضا مشیری کد موزیک برگرد به من محمد رضا مشیری دانلود آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید برگرد به من محمد رضا مشیری بهمن ماه 1395 دانلود آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری متن ترانه برگرد به من محمد رضا مشیری آهنگ برگرد به من محمد رضا مشیری دانلود ترانه برگرد به من محمد رضا مشیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل برگرد به من محمد رضا مشیری کد پیشواز همراه اول برگرد به من محمد رضا مشیری دانلود آهنگ با لینک مستقیم برگرد به من محمد رضا مشیری ljk jvhkiHik' [ndn
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو