loading...

آهنگ گلچین

یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی تو بینه راه دستامو ول کردی از اون همه خاطره دل کندی یه چند وقته این رابطه به تار مو بنده چشات تو عکسامون نمیخنده تاریکه دیگه با تو آینده بگو همش خوابه که عشقه من ب

حسین بازدید : 45 جمعه 07 تیر 1398

یه چند وقته حس میکنم نسبت بهم سردی
تو بینه راه دستامو ول کردی از اون همه خاطره دل کندی

یه چند وقته این رابطه به تار مو بنده چشات تو عکسامون نمیخنده تاریکه دیگه با تو آینده

بگو همش خوابه که عشقه من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم منه ساده

بگو همش خوابه که عشقه من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم منه ساده

دوباره تو دوباره من حاله خرابه این روزای منو ببینو بخند
Talk about me and you look at me my mood and smile

دوباره تو دوباره من حاله خرابه این روزای منو ببینو بخند

 

Talk about me and you look at me my mood and smile

تکست آهنگ دوباره تو اشوان

زل نرن تو چشم من که گریه داره حالم یه چند وقته یه بغضی تو گلومه
همش فراریم از جمع با خودم حرف میزنم یه شب خوابه راحت تنها آرزومه

بی معرفت معلومه کجایی آماده نیستم هنوز واسه جدایی
واسه دیدنه تو با اون تنهایی تو بارون واسه اشکه چشامون

بگو خوابه که عشقه من به یه غریبه دل داده
میگی سو تفاهم بوده در واقع شاید باور کنم بازم منه ساده

دوباره تو دوباره من حاله خرابه این روزای منو ببینو بخند
Talk about me and you look at me my mood and smile

دوباره تو دوباره من حاله خرابه این روزای منو ببینو بخند
Talk about me and you look at me my mood and smile

faratext.com







برچسب ها متن آهنگ دوباره تو اشوان دانلود اهنگ جدید اشوان دوباره تو متن اهنگ منو دریاب اشوان اهنگ دوباره تو اشوان دانلود اهنگ دوباره تو دوباره من اشوان دوباره تو ریمیکس متن اهنگ بگو همش خوابه دانلود اهنگ اشوان دوباره تو دانلود اهنگ اشوان دوباره بازم صداتو بردی بالا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو