loading...

آهنگ گلچین

,    متن اهنگ تو گل بندری اره اره والا,    متن آهنگ تو گل بندری اندی 320,    اندی تو گل بندری 320,    ریمیکس اهنگ تو گل بندری,  &n

حسین بازدید : 587 جمعه 20 دی 1398




,    متن اهنگ تو گل بندری اره اره والا
,    متن آهنگ تو گل بندری اندی 320
,    اندی تو گل بندری 320
,    ریمیکس اهنگ تو گل بندری
,    ریمیکس تو گل بندری اندی
,    تو گل بندری اندی با کیفیت 320
,    متن آهنگ تو گل بندری اندی با کیفیت 320
,    متن آهنگ شاد تو گل بندری اندی
,    متن اهنگ اندی اره اره دوست داره
,    متن آهنگ
,   
,        ,   

تو گل بندری آره آره والا
یه دونه دختری آره آره والا
تو یه افسونگری آره آره والا
نازنین دلبری آره آره والا
همه عاشقا یالا دستا بالا
پسرا دخترا یالا دستا بالا
همه اهل دلا یالا دستا بالا
همه با هم حالا یالا دستا بالا
تو گل تن نازی رو لبام آوازی
تو لطیفی یاسی تو پر از احساسی

با تو آواز بلمرون رو خوشه
شب مهتاب رود کارون رو خوشه
تو طلای نابی تو گلی کمیابی
تازه و شادابی مثل من بی تابی
آفتاب داغ جنوبی گل من
چی بگم چقدر تو خوبی گل من
تو گل بندری آره آره والا
یه دونه دختری آره آره والا
تو یه افسونگری آره آره والا
نازنین دلبری آره آره والا
گل آفتاب گردون رو بر نگردون
الهی تا ابد لبای تو خندون
منو دیوونه کرد چشمای قشنگت
پریشونم مثل موهای بلندت
تو گل تن نازی رو لبام آوازی
تو لطیفی یاسی تو پر از احساسی
با تو آواز بلمرون رو خوشه
شب مهتاب رود کارون رو خوشه
تو طلای نابی تو گلی کمیابی
تازه و شادابی مثل من بی تابی
آفتاب داغ جنوبی گل من
چی بگم چقدر تو خوبی گل من
تو گل بندری آره آره والا
یه دونه دختری آره آره والا
تو یه افسونگری آره آره والا
نازنین دلبری آره آره والا
گل آفتاب گردون رو بر نگردون آره آره والا
الهی تا ابد لبای تو خندون آره آره والا
منو دیوونه کردچشمای قشنگت آره آره والا
پریشونم مثل موهای بلندت آره آره والا
تو گل تن نازی رو لبام آوازی
تو لطیفی یاسی تو پر از احساسی
با تو آواز بلمرون رو خوشه
شب مهتاب رود کارون رو خوشه
تو طلای نابی تو گلی کمیابی
تازه و شادابی مثل من بی تابی
آفتاب داغ جنوبی گل من
چی بگم چقدر تو خوبی گل من
تو گل بندری آره آره والا
یه دونه دختری آره آره والا
تو یه افسونگری آره آره والا
نازنین دلبری آره آره والا
همه عاشقا یالا دستا بالا
پسرا دخترا یالا دستا بالا
همه اهل دلا یالا دستا بالا
همه با هم حالا یالا دستا بالا







برچسب ها متن اهنگ تو گل بندری اره اره والا متن آهنگ تو گل بندری اندی 320 اندی تو گل بندری 320 ریمیکس اهنگ تو گل بندری ریمیکس تو گل بندری اندی تو گل بندری اندی با کیفیت 320 متن آهنگ تو گل بندری اندی با کیفیت 320 متن آهنگ شاد تو گل بندری اندی متن اهنگ اندی اره اره دوست داره متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو