loading...

آهنگ گلچین

,    دانلود آهنگ ببین تمام من شدی,    دانلود آهنگ ببین تمام من شدی روزبه بمانی,    دانلود آهنگ به نام من داریوش با کیفیت 320,    متن آهنگ به

حسین بازدید : 283 سه شنبه 16 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ ببین تمام من شدی
,    دانلود آهنگ ببین تمام من شدی روزبه بمانی
,    دانلود آهنگ به نام من داریوش با کیفیت 320
,    متن آهنگ به نام من داریوش
,    دانلود به نام من داریوش
,    دانلود اهنگ به ماه بوسه میزنم روزبه بمانی
,    دانلود اهنگ به نام من گناه کن از داریوش اقبالی
,    موزیک ویدیو به نام من داریوش
,    دانلود موزیک ویدیو به نام من از داریوش
,   
,   

متن آهنگ به نام من

ببین تمام من شدی اوج صدای من شدی
بت منی شکستمت وقتی خدای من شدی
ببین به یک نگاه تو تمام من خراب شد
چه کردی با سراب من که قطره قطره آب شد
به ماه بوسه میزنم به کوه تکیه میکنم
به من نگاه کن ببین به عشق تو چه میکنم

منو به دست من بکش به نام من گناه کن
اگر من اشتباهتم همیشه اشتباه کن
نگو به من گناه تو به پای من حساب نیست
که از تو آروزی من به جز همین عذاب نیست
هنوز میپرستمت هنوز ماه من تویی
هنوز مومنم ببین تنها گناه من تویی

http://iranmelody.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%B4/

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود آهنگ ببین تمام من شدی دانلود آهنگ ببین تمام من شدی روزبه بمانی دانلود آهنگ به نام من داریوش با کیفیت 320 متن آهنگ به نام من داریوش دانلود به نام من داریوش دانلود اهنگ به ماه بوسه میزنم روزبه بمانی دانلود اهنگ به نام من گناه کن از داریوش اقبالی موزیک ویدیو به نام من داریوش دانلود موزیک ویدیو به نام من از داریوش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو