loading...

آهنگ گلچین

تکست نایس سر مستم جانا مرضیه ,دانلود موزیک ویدیو سر مستم جانا مرضیه,کد موزیک سر مستم جانا مرضیه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر مستم جانا مرضیه,سر مستم جانا مرضیه کی

حسین بازدید : 207 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ سر مستم جانا مرضیه

 سرمستم جانا
از سودایت سرمستم
پا بستم ای مه
بر گیسویت تا هستم

گردون یارم
شادی کارم
که مهربان منی
امید جان منی
خندان رویم
ساغر جویم
که دل ستان منی
امید جان منی

رسیده از لب تو
باده ها به لبم
دمیده از رخ تو
روشنی به شبم


شمعی که بوَد در محفل من
دانی که تویی تو
ای راحت جان، نور دل من
دانی که تویی تو
امید جان منی
که مهربان منی
امید جان منی
که مهربان منی


با من همعهدی
همدردی
همرازی
دل را امیدی
آرامی
دمسازی


از من گر جان خواهی
با دلخواهت نستیزم
ریزم جان در پایت
وز سودایت نگریزم



http://www.iransong.com/







برچسب ها تکست نایس سر مستم جانا مرضیه دانلود موزیک ویدیو سر مستم جانا مرضیه کد موزیک سر مستم جانا مرضیه کد آهنگ پیشواز ایرانسل سر مستم جانا مرضیه سر مستم جانا مرضیه کیفیت عالی دانلود ترانه سر مستم جانا مرضیه کد آهنگ جدید سر مستم جانا مرضیه متن آهنگ سر مستم جانا مرضیه دانلود آهنگ جدید تکست نایس سر مستم جانا مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ سر مستم جانا مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ سر مستم جانا مرضیه سایت ایکس نایس سر مستم جانا مرضیه کد موزیک جدید سر مستم جانا مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ با لینک مستقیم سر مستم جانا مرضیه تکست آهنگ سر مستم جانا مرضیه دانلود آهنگ جدید سر مستم جانا مرضیه کیفیت 320 دانلود آهنگ سر مستم جانا مرضیه فروردین 96
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو